honmedallabarn

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av Emelie Karlsson - 7 februari 2014 11:31

Jag måste nog (med svansen mellan benen) erkänna att jag kanske missbrukat frasen "jag har inga kläder"! Har i vissa fall efter den misstagande uppfattningen även tyckt synd om mig själv och eventuellt gråtit en skvätt! Jag har dock kommit till instinkt nu då jag under en tid haft 3 (!) hem och haft full tillgång till kläder på alla ställen (mina kläder alltså) Väldans konstigt!
Har även en och annan tränings väska påfylld för eventuella akutbehov.
Problemet blev nu istället att jag har använt 'allt' (läs 30%) av mina kläder i alla hem vilket har resulterat i ett enormt tvättberg!
Jag vet med andra ord vad jag ska sysselsätta mig med i helgen! Fet high five.
Jo, kan tillägga att det blev väldigt jobbigt att fundera ut hur jag skulle få hem all tvätt på en gång! Påsar var ju inget alternativ. Det funkar ju bara att springa runt med när kläderna är nyköpta på stan?? :O
Så ett till konstaterande, det kan va kämpigt att bli medveten ;)

puss!

Presentation

Hälsopedagog, träningsfreak och mor till en drös härliga ungar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards