honmedallabarn

Alla inlägg under december 2012

Av Emelie Karlsson - 31 december 2012 15:07



Idag när vi roadtrippa till Barbo via vår hemort så upptäckte vi att min och Syrrans briljanta idé att pynta en random julgran utomhus blivit en tradition.

Idag såg jag det!! DEN VAR PYNTAD, och inte av oss   


Grym känsla, en stolthet lik som efter en sjuårig universitetsutbildning.



 

 Julen 2011





Av Emelie Karlsson - 30 december 2012 18:53




Tagit bort julen från köksbordet och fyllt på med ny lampa :)
Sweet!

Av Emelie Karlsson - 30 december 2012 14:56


Biodags med bejbsen!


Av Emelie Karlsson - 30 december 2012 14:55


Biodags med bejbsen!

jah

Av Emelie Karlsson - 29 december 2012 16:00

Ikea och korv är väl lika givet som skridskor och hjälm?!
Räddad lördag ;)

Av Emelie Karlsson - 28 december 2012 20:15

Tagit en stödvila på TVÅ timmar med Eddie såhär på kvällskvisten..
Undrar hur länge vi kommer va vakna ikväll? :o Shit the same, det är ju helg....igen :D

Av Emelie Karlsson - 28 december 2012 14:07

Min fina man har vart hemma fru så att jag kunnat arbetat några dagar och barnen kunnat haft lov.
Imorse klev jag upp utvilad när kl ringde kl 5 går ut från sovrummet och möts då av min man som ligger och sover i soffan med en ettåring på bröstet och en treåring bredvid. Pussar honom i pannan så han vaknar till och då meddelar han att de varit gnälliga så han flytta på (sig själv och två barn) så att ag skulle få sova :)
och idag är jag ringde hem kl 13 så har han lagat en rostbiff som han planerat till middag .
Ibland är han bra älskvärd den lille djäveln ;)

Av Emelie Karlsson - 24 december 2012 22:15

God jul älskling!


Ovido - Quiz & Flashcards