honmedallabarn

Alla inlägg under september 2013

Av Emelie Karlsson - 25 september 2013 18:44

Det händer så galet mycket i mitt liv just nu. Fram- och tillbaka och hit- och dit! Men det är skoj. Man känner liksom att man lever   

Jag är ju numera högskolestudent. Och för en sådan liten person som mig så är allt som en ny värld! Dagarna är fullspäckade med kunskapsprövingar, seminarium, grupparbeten, kurslitteratur upp över öronen och en galet proppad kalender (har nog en ledig dag den kommande månaden) på fredag har jag min livs första tentamen och jag kan nästan känna att jag längtar lite! (På ett nervöst vis)
 Mitt i allt detta kollar vi på nytt hus. Ja, vi ska överge väla-beach för att dra oss till societeten ; ) Vi ska göra barnen (och oss själva) en tjänt och flytta till Skärplinge. Där finns barnens skola, förskola, träningsarena, vänner och affär! Nog är livet på landet en idyll men med 5 barn och ett redan nu fullspäckat schema så underlättar det om vi slipper skjutsa våra barn sjutiofem gånger hit- och dit var eviga dag! Kul & spännande! Lite vemodigt att lämna mitt älskade hem dock men att börja ett nytt projekt har liksom aldrig varit något problem för mig (oss)
Okej, nu kan vi andas.
Hej!

Presentation

Hälsopedagog, träningsfreak och mor till en drös härliga ungar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards