honmedallabarn

Alla inlägg under januari 2013

Av Emelie Karlsson - 29 januari 2013 11:24

Har anlänt! :D



ups

Av Emelie Karlsson - 28 januari 2013 10:13

 


Vad hände?.. Satan!

Tur att jag simmar i eftermiddag   





Av Emelie Karlsson - 28 januari 2013 08:39

Eddie och Jerry hostar, Tyra och Vintra har feber, jag är förkyld och har en mördad nacke :( men skolan är ett måste, no good combination! Aja, är ju inte född till karl så det är bara att bita ihop och fixa allt ändå! ;)
Vi startar dock dagen med en film och massa honungste och tar tag i kaoset om en stund....

Av Emelie Karlsson - 26 januari 2013 17:36

Tio år sedan jordens vackraste varelse föddes. Jag har njuter av varendaste sekund jag får tillbringa med dig!   



Dagen är än i full fart! Startade med mysfrkost bland paketen och bakade tills vi storkna, fick besök och presenter (massa pengar & fler receptböcker) och nu är pyjmaspartyt igång! Pannkakstårta och kakmiddag = sockerhöga och helnöjda barn!    


 

bok

Av Emelie Karlsson - 25 januari 2013 12:16

Den som ej fått någon titel än! Det är så otroligt roligt att skriva! Alla borde testa. Man ser hela tiden ett steg längre än man skrivit och har problem med att lägga ifrån sig arbetet och koppla bort det. Msn lever liksom i sin egen boks värld precis som om alla känner till den, man skapar och bekantar sig med sina egna karaktärer precis som om man skulle känna dom.
Roligast e kursen hittills; litteratur! Jag som knappt läser böcker har lärt mig och blivit så insatt på bara ett par veckor.

Av Emelie Karlsson - 24 januari 2013 17:40

Ply på kidsen?! En plockar disk och en går med "hallo kitty-mössa" och sopar golv :)



Men

Av Emelie Karlsson - 24 januari 2013 15:08

Men hur j*kla desperat är man när man googlar chokladbollsbilder för man är så fruktansvärt sugen?! :( Men ag ska hålla mig. I med mer kaffe och sikta in sig på kvällens träningspa ist    Heja.



Av Emelie Karlsson - 24 januari 2013 14:12

När man vaknar på soffan en eftermiddag och är segare än innan man somnade så är ju doften av nymalet kaffe helt ovärderligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards