honmedallabarn

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Emelie Karlsson - 9 januari 2013 19:43

När föräldratålamodet behövs som mest!



Denna härliga bit går het här hemma just nu! Gissa om jag har nära till nervsammanbrott just nu!?


  

Av Emelie Karlsson - 9 januari 2013 15:27

Efter första dagen i skolan, är första hemuppgiften inskickad. Good work.   

 Åhm bestämt mig för en ny dator också. Kärlekskär i den. Platta med tangentbord. Sååå fenomenalt bra! Kommer följa mig och mitt nya pluggliv rätt så bra!


kolla på den!   


 


 Nu håller dock mina ögon på att ploppa ur fejset på mig så en stödvila på detta vore awesme. Men de kan jag ju glömma. Sikta in sig på barnhämtning och matlagning vare (läs pizzeria)


Hej.



Av Emelie Karlsson - 9 januari 2013 13:52

Från skola till jobb.
Min kära make har lovat bort mig som arbetskraft till ett slakteri.
Jag blev ju såklart överlycklig... Nöt. Satte min egna skithöga timlön och möttes av detta vid entrén.


Nej, jag såklart inte ordna med kött och gevär utan slipa och måla lite järnbalk!
Ny merit, check!


  


Ovido - Quiz & Flashcards