honmedallabarn

Alla inlägg under februari 2013

Av Emelie Karlsson - 28 februari 2013 16:01

Vart hög en stund idahg! Japp, helt berusad av vädret! Promenad på åkern gjorde verkligen min dag. Lite soppa, våfflor och Crosstraining på det så kommer jag nog somna gott ikväll!

Ork

Av Emelie Karlsson - 28 februari 2013 12:02

Snart dags för tentamen nummer två för denna vecka! Gissa om min hjärna är mördbultad och fullproppad med ny inormation just nu?! Nöta, nöta, nöta och hoppas innerligt att det även sitter kvar då resten av livet, vilket känns aningen hopplöst :/ Tänk hur mycket tid i våra liv vi lägger ner på att lära oss saker och på hur mycket av de som faktsikt gör oss nytta och fastnar?! Allt de första 16 åren i våra liv förhoppningsvis men efter det verkar det vara rätt så trögt   

Nog ska vi få detta att gå vägen alltid men PUSSEL är lär man vara en jäkel på för att klara av livets gång   

hoppas,- hopp -och- förhoppningsvishej!

Av Emelie Karlsson - 27 februari 2013 21:29

Jerry sju år
"Hur många länder finns de i världen mamma?
Jag " eeeeeeh, minst tre!
J" ja men sluta. Hur många världsdelar finns de då?
Jag" eeeeeeh. Minst tre.
J" ja men. USA då? Du har ju sagt att de finns 52 delstater där.
Jag" Japp! Det har jag verkligen sagt! Mer om de?
J" är de då en världsdel?
Jag" eeeeeeh, typ

Dags att byta samtalsämne

Av Emelie Karlsson - 26 februari 2013 22:39

Jag: du sks borsta tänderna nu vinter
V: nej
Jag: jo, du ska sova nu
V: neje
Jag: jo
V: men lyssna på mig mamma, jag säger nej, sluta bråka.

Ombytta roller?! Suck

Av Emelie Karlsson - 26 februari 2013 22:07

Kör "MJ style" när jah utför mitt bullbak, "it doesnt matter if you black or white"

Av Emelie Karlsson - 23 februari 2013 19:42

Va är väl en töntbal på slottet när man kan bjussa trevligt folk på trerätters å glassig fördrink? Jo, en början på badkväll!

Av Emelie Karlsson - 22 februari 2013 21:40

Jag: "är du kär i nån vintra?"
Vintra:"ja, i ärikson, i din kompis pappa!"
Inga konstigheter med de alltså!

Av Emelie Karlsson - 22 februari 2013 21:37

Snacka om lyckad kväll. Brudar äger ;)

Presentation

Hälsopedagog, träningsfreak och mor till en drös härliga ungar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards