honmedallabarn

Alla inlägg under februari 2013

Av Emelie Karlsson - 15 februari 2013 16:56

Snor, och slem och feber och utslag ocf och hans moster. Vintra influensar vidare    På med ansiktsmasken och i med c-vitamin. Jag tänker vågavägrasjukan! Lite sova middag på de?   

Av Emelie Karlsson - 14 februari 2013 20:41

alla ?:ans spenderas med familjen (bland annat) fick massor med fina presenter från våra vackra barn och rosor, nalle å choklad av karln! vi lyxade till det med baconlindad fläskfile och potatisgratäng, jag drog dock och träna senare, barnen och mannen fick godis och osthjärtan som substitut för världens bästa mamma! Nu blire töntprogram å soffhäng. Puss?

Av Emelie Karlsson - 12 februari 2013 08:29

idag är det mindre fördelaktigt att vara Emelie. Kliande ögon, täppt näsa, tjock hals och feber! Den som jag bad att inte komma tillbaka! järnspikar :( Försvinn, eller bli åtminstone inte värre. Nu ska jag skjutsa barn till dagis för att sedan skriva novell UNDER täcket!

Av Emelie Karlsson - 9 februari 2013 11:36

Packaaaar! Ska nämligen roadtrippa till Avesta ikväll! Ååååååh va ägit (som kidzen skulle sagt), jacuzzidate hos Hanna väntar ;)



Av Emelie Karlsson - 9 februari 2013 11:19

Påminn mig gärna IGEN om varför jag skaffa så många barn!
Jag tycks ha förträngt! ? :O

Av Emelie Karlsson - 7 februari 2013 19:52

Känslan när man öppnar yttdörren för att spotta ut tuggummit men upptäcker att det är motvind när det blåser tillbaka & fastnar i håret...

Av Emelie Karlsson - 7 februari 2013 18:00

Då vare allisom dags att leka av sig lite igen då :) kuul!

Av Emelie Karlsson - 7 februari 2013 12:43

Först möts man av pisk-snö i nyllet kl 6 på morgonen när man kliver ut genom dörren. Se upptäckte jag att jag glömt kaffet hemma X( dubbeltypiskt.aja, de fanns ju som tur var OK efter vägen! Pju, kunde blivit jobbigt att vara mig själv idag annars! Nej, nu ska hårfagret vidare till plugget från jobbet så adjöss!

Presentation

Hälsopedagog, träningsfreak och mor till en drös härliga ungar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards