honmedallabarn

Alla inlägg under januari 2013

Av Emelie Karlsson - 23 januari 2013 17:48

Pedagogiken strömmar som vanligt i vårt hem.

Jag vid middagsbordet "Hur känns det nu då Andreas när du har två i familen som är smartare än du? Både jag och Myran"

Han "Ja visst, som om hon skulle vara smart? Du ser väl att hon sitter och räknar enkronor?"

Tyra " jag är visst smartare än dig ditt fetto! "



Av Emelie Karlsson - 23 januari 2013 11:31

De här med skolan kommer få mig att rulla fram! :(

Av Emelie Karlsson - 22 januari 2013 22:24

Inte så speciellt sensuella kanske, men jädrans komfortabla ;)

Av Emelie Karlsson - 22 januari 2013 22:08

Rasande fettoarg på spelet någon uttråkad liten sate kommit på.

 Jag behöver ett liv!

Inte extra liv till candy röv saga utan ett riktigt!


Vad gjorde jag innan de kom i i mitt liv liksom? Jo, väsentliga saker!

  

Av Emelie Karlsson - 21 januari 2013 21:30

Ny vecka.

Tagit upp simningen och påborjat bok/novell skrivandet. Sjukt taggad!    Passar grymt bra att skriva sig dagarna igenom nu när barnen hostar ihjäl sig ;)

Spännande va? Ja, inte kanske själva simmandet kanske med skrivandet?

 Nu är mina ögon grusiga och då passar väl sängen utmärkt?!



Av Emelie Karlsson - 20 januari 2013 15:27

Eddieboys donkenpremiär



Av Emelie Karlsson - 18 januari 2013 18:04

Vintra 3 år släcker lampan och ber mig tänka ljus istället när vi ska äta middag. När vi väl sätter oss säger hon att hon själv är väldigt duktig och att det blev mysigt!   

Av Emelie Karlsson - 17 januari 2013 22:35

Ibland är de bra skoj att ha ett sparkonto att sätta sprätt på ;) tex när "skolarbetsdatorer" och "lovutlandsresor" verkligen beöver investeras i!
Blev en sån här fin istället för smartplattan!
Nu ska vi anslysera o skriva uposatser så det står härliga till :D

Ovido - Quiz & Flashcards