honmedallabarn

Alla inlägg under december 2012

Av Emelie Karlsson - 24 december 2012 12:05



Tillika julafton.
Barnens dag!
Och tomtens..
Och min..
Nästan bara min och tomtens?!

Och lite barnens
Defintivt inte kattens.

Hej.


Av Emelie Karlsson - 23 december 2012 20:01

Tjuvstarta julen hos farmor idag :)

Av Emelie Karlsson - 22 december 2012 20:13

NaKnyter lite godisflätsrandom med jordens finaste unge!
Aja, säger jag till alla men så gör liksom föräldrar... Å alla andra för den delen. Tänk bara som när man hör en.schysst låt, "de här är världeeeeens bästa låt". Eller äter en riktigt god köttbit när man är hungrig, "det här ät världens godaste mat". Eller ligger med pastorn. I kyrkan, "han våt världens bästa i sängen (på altaret)"
Näe, de sista var världens dåligaste skämt"
"tyra, jag älskar iallafall dig mest i heeela världen" (och dina syskon)


Av Emelie Karlsson - 22 december 2012 10:25

Det här med julskinka är ju not so mys!

Tur att jag aldrig fått för mig att göra "dopp i grytan"

Av Emelie Karlsson - 21 december 2012 22:58

... lägga barnen. Bara det att de är så himlans mysigt!

Får allisom aldrig nog!

Av Emelie Karlsson - 21 december 2012 18:55

Kört ett sista pump-pass på en hel vecka :o kom hem till nylagad middag och en julig drink. (pluspoäng där snubbe)
Nu har vi en mysig julfixarhelg framföss innan den startar om igen på måndag med JULAFTON. Känns aningen spännande faktiskt! Längtar som ettbarn :)
Även granen står färdighuggen (och lånad från syster) i källaren och väntar på sordomar som med all säkerhet kommer uppstå vid påklädning...
Detta kommer kommer bli kul!



Av Emelie Karlsson - 21 december 2012 13:52

Surfplatta till treåring, check!trängt ihjäl oss bland pensionärer och annat trams idag. Sista julklapparna klara. Detta år som jag innerligt lovade att hejda mig när de gällde julklappar så har jag givetvis slagit mitt personliga rekord med hästlängder (långa bananer)
Aja, det är ju bara jul en gång om året ;)

Av Emelie Karlsson - 21 december 2012 09:48

Julavslutning på olandersskolan :)

Var tvungen att ta en rundtur.

Ovido - Quiz & Flashcards