honmedallabarn

Alla inlägg under december 2012

Av Emelie Karlsson - 20 december 2012 12:11

Jag fullkomligt älskar att se andra barn trotsa sina föräldrar (som blir rasande) bland folk.
Jag kan liksom känna deras ilska och värme stiga i kroppen..

Jag är inte ensam tänker jag å flinar lite åt föräldern ;p

Av Emelie Karlsson - 20 december 2012 11:35

Startar dagen med stooor frukost, efter 10 på tven och lite skönläsning i soffan.
Ska snart dock bege mig mot terminens sista lektion. Känns aningen nervöst faktiskt.
Nästa år återstår ångestdillemma, alltså heltids jobb med skaplig lön i Uppsala eller eller heltidsstudier på hemma plan??
Blää.
Hej.

Av Emelie Karlsson - 19 december 2012 12:55

Alla medel är tillåtna när det är vinterkyla från helskotta.


Ja, idag har jag Iallafall besökt skolan som var tom på folk så jag valde att handla lite istället. Där var der då rakt inte tomt på folk.
Kl 11 på Ica en onsdag så var det proppat på både parkering och vid godishyllorna :) Skämt och sido, vart en nedrans massa gröt och prinskorvar inhandlade istället för visdom på vuxenskolan.
Bra deal..

Av Emelie Karlsson - 17 december 2012 12:30


Man kan ju inte ha det så mycket ruuligare :)
Tack älsklingar!

Av Emelie Karlsson - 16 december 2012 16:37

Nu är jag inte så stolt längre......

Av Emelie Karlsson - 16 december 2012 14:32

Fin rackare

Av Emelie Karlsson - 16 december 2012 09:46


Och med det menas att allt är sin ordning ;)
Packningen fyller köksbordet då vi idag ska äta flytande Julbord med familjen.

Nöjda barn=nöjda föräldrar.

Av Emelie Karlsson - 15 december 2012 19:53

"Jag vill ha mera glugg mamma!"

Ovido - Quiz & Flashcards