honmedallabarn

Direktlänk till inlägg 7 februari 2014

det där med kläder!

Av Emelie Karlsson - 7 februari 2014 11:31

Jag måste nog (med svansen mellan benen) erkänna att jag kanske missbrukat frasen "jag har inga kläder"! Har i vissa fall efter den misstagande uppfattningen även tyckt synd om mig själv och eventuellt gråtit en skvätt! Jag har dock kommit till instinkt nu då jag under en tid haft 3 (!) hem och haft full tillgång till kläder på alla ställen (mina kläder alltså) Väldans konstigt!
Har även en och annan tränings väska påfylld för eventuella akutbehov.
Problemet blev nu istället att jag har använt 'allt' (läs 30%) av mina kläder i alla hem vilket har resulterat i ett enormt tvättberg!
Jag vet med andra ord vad jag ska sysselsätta mig med i helgen! Fet high five.
Jo, kan tillägga att det blev väldigt jobbigt att fundera ut hur jag skulle få hem all tvätt på en gång! Påsar var ju inget alternativ. Det funkar ju bara att springa runt med när kläderna är nyköpta på stan?? :O
Så ett till konstaterande, det kan va kämpigt att bli medveten ;)

puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Karlsson - 28 november 2014 13:10


Galet god kalkonfärslasagne med riven ingefära, lime och koriander. 500 g kalkonfärs 1 lime 2 tsk riven ingefära 1 burk krossade tomater 1 lök 3 vitlöksklyftor 1 grönsaksbuljong 1 dl vatten 2 tsk koriander En ask morotspasta 2 färska l...

Av Emelie Karlsson - 21 november 2014 14:15

Hej mina vänner! Som ni säkert vet så har jag just utbildat mig till massör vi friskvårdagruppen. Detta mitt i alla andra högskolestudier :p Det var dock ett grymt bra intiativ! Att få börja arbeta hälsofrämjande redan nu kan vara det roligaste j...

Av Emelie Karlsson - 12 november 2014 21:08

Hittade lite armeringsjärn på Andreas verkstad idag! Det kan man använda till sååå mycket! Här är ett exempel! Passar perfekt för mina trassliga halsband ;) #material High five! ...

Av Emelie Karlsson - 7 november 2014 20:42


Alltså denna kurs! Galet grym och tacksam att jag tog steget att bli diplomerad massör! (#snartklar) #nukörvi #emeliesmassage ...

Av Emelie Karlsson - 31 oktober 2014 09:40

Jag har alltid varit fysisk aktiv, trots fyra graviditeter och ett fullspäckat schema. Från början var träningen ett måste för att sedan bli ett intresse då skillnad snabbt var ett faktum. Jag hade ändrat min kropp snabbt och hälsaosamt. Per auomat...

Presentation

Hälsopedagog, träningsfreak och mor till en drös härliga ungar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards