honmedallabarn

Alla inlägg under november 2012

Av Emelie Karlsson - 13 november 2012 17:38

Jag: vintra, äta eller sova
Vintra: nääää, inget
Jag: jo, ska du inte sitta med oss och äta får du gå och sova
Vintra: pappa kan äta och du kan sova!
suck nummer 563226899 för dagen

Av Emelie Karlsson - 10 november 2012 15:19

Hon har bara för mysigt hår den där Tyra ;)

Av Emelie Karlsson - 9 november 2012 18:20

Todays been a coffeeday!
Totalt koffeinpåverkad just nu!
Börja dagen med kaffe, fortsatte med detsamma på hj, tog mig vidare genom elektronikbutikernas djungel bland kaffeautomater, (eller espressomaskiner rättare sagt.) Valde ut en kärleksgrej som min fina man köpte (tidig present) åkte hem med ett leende på läpparna och termosen med morgonens ljumna menack så välsmakande gamla kaffe    kom hem och inveg givetvis maskinen!
Dagen fortsätter med matteläxor och kvällsfilm!
Kanske ska man kontora sig lite först?! Hhmm?
Sagt och gjort   

Av Emelie Karlsson - 9 november 2012 17:12

Avnjuter första hemgjorda latten! Känns fint som snus (ordagrant) att bli bortskämd ibland   

Av Emelie Karlsson - 9 november 2012 10:35

Pekar å prickar av med maken   

lyx

Av Emelie Karlsson - 9 november 2012 09:13

Verkstadsfrulle på Hj idag :)
Fredagsmys..... (blir de väl om inte annat när vi låser in oss på kontoret)?? :O


Av Emelie Karlsson - 7 november 2012 17:38

Vinter som alltid sagt nus istället för juice..
Jag: vintra ska vi äta mat framför barnprogram och dricka nus?
V: juice heter det mamma!

Tyra hittat ett sims spel i min väska.
T: varför har du köpt sims? :O
Jag: men nej, det fick du inte hitta.
T: äsch, jag kommer ändå glömma det innan julafton!

Av Emelie Karlsson - 7 november 2012 15:38

Äcklig blodpudding och bacon eller köttkorv och rotmos till middag, de är dagens stora fråga?!

Ovido - Quiz & Flashcards