honmedallabarn

Alla inlägg under november 2012

Av Emelie Karlsson - 27 november 2012 13:18

Varför köpte jag dessa delikata små rackare?
Har tryckt i mig 5 st på 5 minuter..
Men massa ost och paprika på dom här, ni skulle bara veta! :P

Av Emelie Karlsson - 24 november 2012 15:45

Idag har jag vattnat blommor!


Ehe
Kul
En bål/firar-kväll på det

Av Emelie Karlsson - 24 november 2012 13:08


Men va? Går från köket två minuter och när jag kommer tillbaka så möts min blick av detta!
Snark!!
Vem la en bomb i mitt kök liksom?


Var inte alls jag som baka smörgåsTÅRTOR nyss..

Av Emelie Karlsson - 23 november 2012 20:43

Tjyvstarta julen en liten gnutta!
Det firas med glögg och lite "call of dutylir" med maken..
Goojuul ;)

Av Emelie Karlsson - 22 november 2012 15:44


Det är billigt med barnmedicin    tur att det finns något i vårt land som kallas högkostnadsskydd..

wow

Av Emelie Karlsson - 22 november 2012 12:14

För några år sedan hade jag FOBI för bla möss och råttor. Det fick mig tom att flytta från ett hus.. Tro det eller ej.
Aja, nu när vi bott och levt i skogen 3 år så börjar jag nog infinna mig med alla dessa äckliga varelser!
Det var dags att städa sopskåp när jag fann denna under diskbänken UTAN att svimma, skrika och få hjärtklippning, slänga igen luckan å springa där i från hyperventilerande..
Nope, endast lite adrenalin och leta upp kameran!
Äckel vs Emelie, 0-1

  
High five på den!

 

Av Emelie Karlsson - 22 november 2012 11:51

Det är väl barnsligt kul att "dega" ?
Grattis till mig själv!


Denna fick äran att innehålla chokladbotten, hallonsylt och granatäpple. Chokladmousse med pepparmint och chokladbitar!


  

Av Emelie Karlsson - 21 november 2012 19:40

Varsågod!
Nu när du satt upp två adventsstjärnor så får du sprätta flarran!
Smaken var gryyymt god <3

Ovido - Quiz & Flashcards