honmedallabarn

Alla inlägg under november 2012

Av Emelie Karlsson - 21 november 2012 15:34

När ska vi baka dom där jävla julkakorna egentligen?!

Av Emelie Karlsson - 21 november 2012 15:18

Påbörjar en mening... 

Suddar ut

Påbörjar en ny

Suddar ut

Miljoner mil av tankar

Miljarder smarta drag.

En och annan fråga

Massvis av konstiga val.

Orgel eller piano?

Penna eller pensel?

Gult eller svart?

Långt eller kort?


Kloka vi blir va?

 Av att tänka och planerar ihjäl sig.. När man sen skall sammanfatta så är det ändå bara så lite som möjligt som ska finnas med på ett sånt lättförståligt och vist sätt som möjligt.

Ibland känns livet som ett CV.

 Men det ska jag väl få skriva själv?

Eftersom det förhoppningsvis är jag som är huvudpersonen och åstadkommit innehållet?!


Aja,vad vet egentligen jag!?

 Jo, en hel deeeel!

  



:(

Av Emelie Karlsson - 21 november 2012 09:55

Jaha, nu är de dags att höja volymen på stereon för nu piper å lyser alla lampor!
Dubbelsuck..


Nä, handbromsen är inte i

Av Emelie Karlsson - 20 november 2012 17:04

Innan utvecklingsamtal för Jerry:"snälla du, ha galon eller termobyxor när du är ute!" Trasiga byxor på 5 minuter..
Efter samtal: "det gör inget med byxorna"

Även om man skulle befinna sig i ett pågående världskrig så skulle man ändå komma glad ut från ett sådant samtal!
Stolt som 17 :)

Av Emelie Karlsson - 20 november 2012 11:10

När man tycker synd om sig själv får man äta glass!

Av Emelie Karlsson - 20 november 2012 10:09

Hemma och snorar med två små troll idag!

 Tänkte att det var läge att göra någon nytta samtidigt men jag kom bara till att samla ihop ca tio urväxta bernplagg (av enmiljon) som jag kasta ut på "köp å sälj sidan"

Well well, har pyntat räkningarna för denna månad iallafall. Alltid lika  roooligt.   

 Ska cheka av ikväll hur mycket jag hann med på dagens; to do list


Ironi ironi... Just thinking




Av Emelie Karlsson - 19 november 2012 17:57

Eddie har senaste kvarten varit fullkomligt fokuserad på att sucka och peta tåludd

<3

Av Emelie Karlsson - 17 november 2012 16:58

Säger som alla,andra föräldrar, " jag har världens finaste barn"

Ovido - Quiz & Flashcards