honmedallabarn

Alla inlägg under mars 2013

Av Emelie Karlsson - 9 mars 2013 10:54

Vad tusan lider jag av? Hela natten gick at till att somna, rycka till och kasta mig runt i sängen, somna, rycka till. . Spasmer i benen flera timmar. Helt galet irriterande. Gick upp och skaka benen men nej.. Är det inte det ena så är det det andra sa gumman som blödde näsblod

Av Emelie Karlsson - 7 mars 2013 17:38

Halsfluss löd domen. Orkade inte gnälla och frysa ihjäl mer så hag besökte farbror doktorn idag. Nu påbörjas en 10 dagars behandling! Heja



Av Emelie Karlsson - 6 mars 2013 20:28

Sjukstugan är ännu ett faktum. Lillmyran och jag har legat i varsitt soffhörn hela dagen, och gårdagen, och helgen. F*^"'--n så leds man blir. Hostar lungorna ur mig för tillfället :( Gnälla är jag med andra ord bra på för tillfället.... Beröm och tacksamhet till snälla svärmor som ringde och bad att få ta hand om små-vildingarna några nätter så att jag kan få vila mig kry. Sjukt uppskattat (bra ordval)

Av Emelie Karlsson - 4 mars 2013 18:11

Matteprovet gav ifrån sig ett fint resultat. Bättre än jag trodde. Dock hade jag såklart slavart till det på två uppgifter helt i onödan men det är ju TYPISKT mig, stressa mig igenom något som jag faktiskt både kan OCH hinner.

Well well, får väl coola ner mig lite nästa gång   


Nu äre så att jag tänker fira detta med ett body pump-pass trots att jag är lite rsslig än men LUGNA er, jag ska ta det lite lugnt   


Tjing!

Av Emelie Karlsson - 3 mars 2013 09:45

Vägrar mer! Huvudvärk och halsont :( jag som missa träningen i fredags, hoppades på att kunna köra ikväll men fan heller. Är jag inte "fit for fight" imorn så blir jag långtids deprimerad :( buhuuuuu

Av Emelie Karlsson - 2 mars 2013 14:01

Lagom synd om mig denna helg. Helt mördad! Feber sen torsdags natt och kroppen skriker fula glåpord åt mig! AJAJAJ!
Jag som skulle lägga ner helgen på studier har kanske orkar prestera 2 timmar? Fy.
Nu önskar jag mig allt, sådär som barnen! Godis, glass, läsk, ost och kex, frukt och mer därtill! Undrar hur mycket jag orkar få i mig av allt?

Presentation

Hälsopedagog, träningsfreak och mor till en drös härliga ungar! :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards